پشتیبانی:

۰۲۱-۴۶۱۴۴۸۰۶

آدرس فروشگاه:

تهران، پونک جنوبی

 

وبلاگ

کرم دست خوب

بهترین کرم مرطوب کننده دست و صورت | کرم نرم کننده دست

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

یافتن کرم دست خوب و مناسب می‌تواند یک چالش بزرگ برای علاقمندان باشد. زیرا امروزه گزینه‌های انتخاب زیادی برای خرید وجود دارد.

اما، زمانی که کرم مورد نظر خود را از بین صدها مارک مختلف پیدا می‌کنید، احساس خوشایندی به شما دست می‌دهد. به طوری که گویی همدم خود را بعد از سال‌ها تلاش یافته‌اید. همدمی که می‌تواند پوست شما را از شر خشکی‌های آزاردهنده رهایی بخشد.

در این مقاله، سعی داریم برخی از مزایای کرم‌های دست خوب را بررسی کنیم. ممکن است توضیحات ما را به “نگاه‌های تعصبانه” ربط دهید. اما پس از استفاده از محصولات یاد شده ما را باور خواهید کرد. اگر ما را باور ندارید، فقط نظرات را بخوانید!

کرم دست خوب

آیا تا بحال به فواید کرم‌های باکیفیت فکر کرده‌اید؟ کرم‌های دست باکیفیت به افزایش سطح رطوبت پوست و بهبود خاصیت ارتجاعی آن کمک می‌کنند.

همه‌گیری کرونا باعث شده است که بسیاری از ما با شستن کامل و منظم دست‌هایمان سعی در پیشگیری از ابتلا به کرونا داشته باشیم. این امر می‌تواند پوست دست را خشک و میزان رطوبت آن را به پایین‌ترین سطح برساند.

شایان ذکر است که دست‌های خشک همواره پیر و خسته به نظر برسند، بنابراین مراقبت موثر از دست‌ها باید بخشی ضروری از روال زیبایی روزانه شما باشد.

برخی از مواد تشکیل دهنده یک محصول مناسب، وظیفه آبرسانی به سطح پوست را بر عهده دارند. این مواد همچنین از پوست در برابر عوامل محیطی مانند آب و هوا و اشعه ماوراء بنفش خورشید محافظت می‌کنند.

ویژگی های کرم دست خوب کدامند؟

اعتقاد بر این است که کیفیت این کرم‌ها به بافت و فرمولاسیون آن‌ها بستگی دارد. کرم دست خوب با ماندگاری طولانی با استفاده از طیف وسیعی از روغن‌های ضروری، از جمله روغن آووکادو، روغن نارگیل، روغن بائوباب و روغن گل رز ترکیب می‌شود.

این ترکیبات گیاهی به دلیل خواص ضد التهابی و بازسازی کننده خود محبوبیت زیادی نزد تولیدکنندگان محصولات آرایشی بهداشتی دارند.

از دیگر ترکیبات فوق‌العاده‌ای که می‌تواند کیفیت کرم های دست را ارتقا دهد، شی باتر (shea butter) می‌باشد. کرم‌های دست اروپایی به طور طبیعی حاوی 20 درصد شی باتر غنی می‌باشند.

شی باتر پوست را مرطوب و تغذیه می‌کند. بنابراین، استفاده منظم از آن، پوست دست شما را از آسیب‌های محیطی محافظت می‌کند. کرم ‌دست خوب همچنین حاوی گلیسیرین استکه خواص مرطوب‌کنندگی فوق‌العاده‌ای دارد. امری که رطوبت را در پوست حبس می‌نمایند. این کرم ها همچنین به دلیل pH پایین‌تر بسیار ملایم هستند.

برخی از کرم های باکیفیت دست دارای خواص ضد التهاب هستند. لذا، ترکیبات ویتامین E همواره در آن‌ها یافت می‌شود.

در صورتی که کرم دست مد نظر شما فاقد ویتامین E است، می‌توانید در کنار آن از اسپری‌های ویتامین E استفاده کنید. این ترکیب برای سلامت پوست دست ما بسیار موثر خواهد بود.

مناسب برای پوست های حساس

پوست هر فردی متفاوت است. لذا، آنچه ممکن است پوست یک نفر را تحریک کند ممکن است برای دیگری موثر واقع شود.  به همین سبب، یک کرم دست خوب باید برای تمامی پوست ها مناسب باشد.

کرم های دست باکیفیت اغلب برای انواع پوست، حتی پوست‌های حساس نیز قابل استفاده هستند. با این حال، توصیه می‌شود در صورت وجود هرگونه آلرژی، از یک مشاور پوست برای انتخاب کرم مناسب کمک بگیرید.

چرا باید همیشه از کرم دست خوب استفاده کنیم؟

لحظه‌ای وقت بگذارید و به این فکر کنید که امروز چند بار از دستان خود استفاده کرده‌اید. احتمالا چند ساعتی را در هوای آلوده شهر مشغول رانندگی بوده‌اید. یا با دوستان خود مشغول چت کردن بوده‌اید، به ده‌ها ایمیل خود پاسخ داده‌اید و شاید یکی از دوستانتان را به شدت تشویق کرده‌اید.

دست‌های انسان نحوه تعامل او با دنیای اطراف را ترسیم می‌کنند. لذا، مهم است که اقدامات دقیقی برای محافظت از آن‌ها انجام دهیم.

بسیاری از افراد قفسه‌های حمام خود را مملو از صابون، شامپو، تیغ و کرم‌های دور چشم گران قیمت می‌کنند. اما، دریغ از یک مرطوب کننده دست!

اغلب افراد در برنامه‌های معمول خود، معمولا عضو مهمی از بدن خود را فراموش کرده و از اهمیت آن غافل می‌شوند. عضوی که شاید 70 درصد از کارهای روزمره، از جمله شستن صورت، نوشتن، غذا خوردن، رانندگی کردن و … را با آن انجام می‌دهند. اما، چاره کار چیست و چگونه باید از دستان خود محافظت کنیم؟

خبر خوب این است که مراقبت از دستان بسیار آسان است. در مورد مراقبت از دست، نیازی به تشریفات ده مرحله‌ای، خریدها گران قیمت یا آموزش‌های گیج کننده YouTube نیست. تنها راه علاج، خرید یک کرم دست خوب مناسب است. این کرم  هزینه زیادی ندارد و به اندازه کافی کوچک است که در کیف شما جا شود.

برخی از بهترین محصولات

کرم های دست زیادی در بازار وجود دارند، اما تنها برخی از آن‌ها از کیفیت مناسبی برخوردار هستند. در ادامه به چند مورد از کرم دست خوب اشاره می‌کنیم:

کرم مرطوب کننده فیتووان

کرم مرطوب کننده دست فیتووان حاوی بسیاری از ترکیبات شگفت‌انگیز می‌باشد. ترکیباتی چون وازلین، پارافین، شی باتر، روغن جوانه گندم و گلیسیرین خاصیت آبرسانی این کرم را ارتقا بخشیده‌اند. به گونه‌ای که امکان استفاده مکرر در طول شبانه روز را با این فرمولاسیون اختصاصی به همه علاقمندان فراهم کرده است.

گلیسرین موجود در کرم مرطوب کننده دست فیتووان زمان بهبود جراحت‌ها را کوتاه می‌کند. به طوری که شرایط را برای بهبود سریعتر بافت‌های پوستی فراهم می‌سازد. امری که به موجب آن سلول‌ها در مدت زمان کمتری ترمیم می‌شوند. نکته مهمی که در خصوص این کرم وجود دارد، این است که  ماده زیانبار پارابن در آن به کار نرفته است.

کرم مرطوب کننده مدیلن

یکی دیگر از کرم های مناسب برای دست، کرم مرطوب کننده مدیلن می‌باشد. این کرم برای پوست های چرب و مختلط تعبیه شده است.

البته استفاده از آن برای پوست‌های خشک نیز فراهم است. اما توصیه می‌شود از آن برای مرطوب نگه داشتن پوست های چرب استفاده شود. چرا که استفاده از آن، چربی پوست دست را بدون اضافه کردن چربی های اضافه تنظیم می‌کند.

از دیگر مزایای این کرم دست خوب می‌توان به پیشگیری از ایجاد چروک، التیام بخش و استحکام دهنده پوست، ایجاد شادابی و طراوت در پوست اشاره کرد.

سخن پایانی

دست های انسان عضو بسیار مهمی از بدن هستند که بیشترین کارکرد را در طول روز ایفا می‌کنند. محافظت از دست‌ها باید تبدیل به یک برنامه روتین در زندگی افراد شود. لذا، انتخاب کرم دست خوب می‌تواند شما را در داشتن پوستی نرم و شفاف کمک کند. امیدواریم که این مطلب از وبسایت گل افشان برای شما مفید بوده باشد.

فهرست مطالب

[vc_row full_width="stretch_row" css=".vc_custom_1493881945773{margin-bottom: -40px !important;background-color: #f9f9f9 !important;}"][vc_column css=".vc_custom_1488538101973{padding-top: 0px !important;padding-bottom: 0px !important;}"][woodmart_brands orderby="" order="" hover="alt" style="carousel" per_row="7" hide_pagination_control="yes" hide_prev_next_buttons="yes" wrap="yes" ids=""][/vc_column][/vc_row]
برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.