پشتیبانی:

۰۲۱-۴۶۱۴۴۸۰۶

آدرس فروشگاه:

تهران، پونک جنوبی

 

وبلاگ

شامپو تقویت موی سر

بهترین شامپو تقویت کننده مو و چگونه به ما کمک میکند؟

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

اگر علاقه‌مند به استفاده از شامپو تقویت موی سر هستید، با ما همراه باشید تا نکات مهمی از این خصوص به شما بیان کنیم. موی سر یکی از عوامل تاثیرگذار و مهم در زیبایی انسان به شمار می‌رود و مراقبت از آن امری مهم و حیاتی می‌باشد. متاسفانه در شرایط حاکم زیست محیطی ممکن است بسیاری از افراد دچار عارضه‌‌های مختلف و بیماری‌ های گوناگون پوستی شده باشند. یکی از این بیماری ‌هایی که بسیار نیز در بین مردان ایرانی شایع است، ریزش مو می‌باشد. در چنین شرایطی شما باید ابتدا کشف کنید که آیا دچار عارضه ریزش موی شدید شده‌اید یا خیر.

توجه داشته باشید که ریزش پنجاه تا صد عدد مو در روز کاملا طبیعی است. اما اگر تعداد ریزش موها در روز بیش از این تعداد باشد، احتمالا دچار عارضه ریزش مو شده‌اید و باید برای آن راه‌ حلی پیدا کنید. در این هنگام باید دلیل ریزش موی خود را پیدا نمایید. ریزش مو می‌تواند دلایل گوناگونی مانند ژن‌ های ارثی، خشکی و یا چرب بودن بیش از حد مو، اختلالات هورمونی، و عدم تغذیه مناسب، داشته باشد.

پس از این‌ که دلیل ریزش موی خود را پیدا کردید، باید به ‌دنبال یک راه‌ حل متناسب باشید. در مواردی شما می‌توانید با تغییر رژیم غذایی خود از ریزش موهایتان جلوگیری کنید. اما امروزه روش‌های نوین و کارآمدی نظیر کاشت موی سر و استفاده از شامپوهای تقویتی وجود دارند که هر کدام تاثیرات به خصوص خود را به همراه دارند.

شامپو تقویت موی سر

معرفی شامپو تقویت مو لامینین

شامپو تقویت موی سر لامینین یکی از محصولاتی است که می‌تواند از ریزش موهای شما جلوگیری کند. این شامپو مناسب انواع موها در خانم ‌ها و آقایان است و کنترل خوبی روی ریزش موهای شما دارد. به طوری که باعث تقویت ریشه موها و در نتیجه توقف ریزش آن می شود.

این شامپو حاوی ترکیباتی است که هر کدام از آن‌ها تاثیرگذاری خاصی روی موهای سر دارند. عصاره بابونه یکی از مواد تشکیل ‌دهنده این شامپو است که دارای مقدار زیادی پلی‌ ساکارید می‌باشد که باعث نرم شدن و مرطوب شدن موهای شما می شود. همچنین این ماده از آسیب رسیدن به موهای شما جلوگیری می‌کند و باعث محکم و سفت شدن و در نتیجه جلوگیری از ریزش آن‌‌ها می شود. عصاره دم اسب یکی از منابع غنی موادی است که می‌تواند در جلوگیری از ریزش موهای شما مفید باشد.

این ماده دارای ویتامین ‌های گروه B است که می‌تواند به سلامتی موهای شما کمک کنند. عصاره رزماری از ریزش موهای هورمونی جلوگیری می‌کند و عصاره گزنه باعث از بین رفتن چربی ‌های مازاد روی مو های شما می‌شود و رشد آن را تقویت می‌کند. این ماده همچنین باعث براق‌‌تر شدن موهای سر می‌شود.

 

شامپو تقویت موی سر چگونه به موهای ما کمک می کند؟

تولیدکنندگان شامپو تقویت موی سر ادعاهای به خصوصی درباره نحوه ساخت محصولات خود می‌کنند. آن‌ها معتقدند که در این نوع شامپوها علاوه بر استفاده از مواد شوینده متناسب با انواع مختلف مو و همچنین حالت دهنده‌ ‌های مو از مقدار زیادی ویتامین و سایر ترکیباتی که برای رشد مو و تقویت آن ها مفید هستند، استفاده می کنند.

در مقابل، بسیاری از پزشکان چنین ادعاهایی را رد و آن‌ها را بی اساس می‌دانند. آن‌ها معتقدند که استفاده از این شامپوها هیچ ‌گونه تاثیری روی تقویت موهای شما ندارد و تبلیغ چنین محصولاتی هیچ پایه و اساس علمی ندارد و صرفاً جنبه تبلیغاتی دارد.

اما به هر حال در ساخت این نوع شامپوها از مواد مغذی و ویتامین‌های بسیاری استفاده شده‌است که می‌توانند تا حدودی تاثیرات مثبت خود را روی موهای شما بگذارند. حال آن که با استناد به راهنمای مصرف این شامپوها، افراد برای کسب نتایج ایده‌آل و جذب ویتامین‌های موجود در آن‌ها باید شامپوها را برای مدت زمان زیادی روی سر خود نگه دارند. اما باید این نکته را نیز در نظر داشته باشید که هر چه بیشتر این شامپوها را روی سر خود نگه دارید علاوه بر نفوذ ویتامین‌ های موجود مواد شیمیایی سازنده آن ‌ها نیز به پوست سر شما نفوذ خواهد کرد. امری که ممکن است به میزان تاثیرگذاری مثبت این شامپوها برای شما مضر باشد.

اگر به دنبال جلوگیری از ریزش موهایتان هستید، پیشنهاد می‌کنیم رژیم‌ غذایی خود را تغییر دهید و با استفاده از مکمل‌ ها و ویتامین‌ های مختلف به تقویت ریشه موی خود کمک کنید.

 

سخن پایانی

پیش ‌تر نیز متذکر شدیم که ریزش مو دلایل مختلف و متنوعی دارد. لذا در مرحله اول باید دلیل آن را پیدا کنید و با توجه به دلیل ریزش مو به‌ دنبال یک راه‌ حل مناسب باشید. برای مثال استفاده از شامپوی تقویت موی سر برای افرادی که ریزش موهایشان بدلیل اختلالات هورمونی است، ممکن است موثر نباشد.

شما در مرحله اول می توانید با کشف دلیل ریزش موهایتان اقدامات لازم را برای درمان آن آغاز کنید. اما متخصصان پوست و موی بسیاری این نکته را متذکر شده‌اند که بهترین راه ‌حل تغییر رژیم‌های غذایی است. شما می‌توانید با تغییر رژیم‌ های غذایی خود اختلالات هورمونی را درمان و کمبود ویتامین های خودت را جبرا کنید. همچنین با این کار می‌توانید ریشه موهای خود را تقویت و از ریزش آن‌ها جلوگیری نمایید.

اما به‌ هر حال شامپو تقویت موی سر می تواند در کنار رژیم‌‌های غذایی مناسب از موهای شما مراقبت و باعث تقویت موهای شما شود.

فهرست مطالب

[vc_row full_width="stretch_row" css=".vc_custom_1493881945773{margin-bottom: -40px !important;background-color: #f9f9f9 !important;}"][vc_column css=".vc_custom_1488538101973{padding-top: 0px !important;padding-bottom: 0px !important;}"][woodmart_brands orderby="" order="" hover="alt" style="carousel" per_row="7" hide_pagination_control="yes" hide_prev_next_buttons="yes" wrap="yes" ids=""][/vc_column][/vc_row]
برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.