حریم خصوصی

گل افشان آرایش به منظور حفظ احترام حریم شخصی کاربران گرامی برای خرید، نظر سنجی و یا استفاده از برخی امکانات وب سایت اطلاعاتی را از کاربران برای ارائه خدماتی مناسب و امن درخواست می‌نماید. برای پردازش و ارسال سفارش، اطلاعاتی مانند آدرس، شماره تلفن، و ایمیل مورد نیاز است. از آنجایی که کلیه فعالیت های گل افشان آرایش نیز قانونی و بر اساس قوانین تجارت الکترونیک صورت می‌گیرد و طی فرایند خرید، فاکتور رسمی و بنا به درخواست مشتریان، گواهی ارزش افزوده صادر می‌شود.

از این رو وارد کردن اطلاعاتی مانند نام، نام خانوادگی و کد ملی برای اشخاص حقیقی و برای کاربران حقوقی نام شرکت، کد اقتصادی، شناسه ملی و شماره ثبت الزامی است. یاد آوری می‌شود آدرس ایمیل و شماره تلفن هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها اطلاعات رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ های شرکت از طریق آنها صورت می‌گیرد.

بنابراین درج آدرس ایمیل و شماره تماس های ثابت و همراه توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن آنهاست و در صورتی که موارد فوق به صورت صحیح و یا کامل درج نشده باشد، شرکت جهت اطمینان از صحت قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست نماید.

مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل سفارش وارد کنند و این اطلاعات تنها برای ارسال همان سفارش استفاده خواهد شد.

همچنین شرکت ممکن است برای ارتباط با مشتریان، بهینه سازی محتوای وب سایت و تحقیقات بازاریابی از برخی اطلاعات استفاده کند و برای اطلاع رسانی رویدادها، اخبار، خدمات و سرویس های ویژه یا تخفیفات برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید.در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل ها و پیامک ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه گل افشان آرایش را در پروفایل خود لغو کنند. عدم اقدام جهت لغو، به منزله ی موافقت ضمنی با دریافت ایمیل ها و پیام ها و سلب حق اعتراض می‌باشد.

توجه داشته باشید که شماره های سامانه پیامکی: 20009696 - 500010401234393 شماره های واتس اَپ: 09300854554 - 09915574393  

شماره های ارسال و دریافت پیامک می باشد، که شرکت گل افشان آرایش تنها از طریق این خطوط برای کاربران و مشتریان خود پیام ارسال می نماید.  

بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان شرکت گل افشان آرایش با هرشماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام گل افشان آرایش می‌باشد و لطفا در صورت دریافت چنین پیامک‌هایی، جهت پیگیری قانونی آن را به Info@golafshan.ir گزارش دهید.