پشتیبانی:

۰۲۱-۴۶۱۴۴۸۰۶

آدرس فروشگاه:

تهران، پونک جنوبی

 

وبلاگ

عصاره شامپو

عصاره شامپو | شامپوهای تخصصی با فرمولاسیون های نوین

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

آیا تاکنون به عصاره شامپو فکر کرده‌اید؟ به طور کلی شامپو‌هایی که ما به صورت روزانه استفاده می‌کنیم، غنی شده از عصاره گیاهان، پروتئین‌های گیاهی و موادی هستند که علاوه بر تمیزی مو تقویت و استحکام مو را نیز به دنبال دارند. این نوع شامپوها برای انواع مو و نیاز مصرف‌کننده با در نظر گرفتن عوامل مخرب محیطی تولید و به بازار ارائه می‌شوند. استفاده از این شامپو‌ها حس تمیزی، نرمی و درخشندگی را پس از هر بار شستشو برای شما به ارمغان می‌آورد. عصاره گیاهان و افزودنی‌های مجاز در شامپوهای تخصصی، کارآیی آن را بهبود بخشیده و رضایت مصرف کنندگان را به دنبال خواهد داشت. در این مقاله سعی شده تا ویژگی‌های بخش عمده‌ای از عصاره‌ها و افزودنی‌های شامپوهای تخصصی لامینین خدمت شما بیان شود.

آشنایی با عصاره شامپو

در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا در خصوص عصاره شامپوهای گوناگون صحبت کنیم.

عصاره بابونه فلاونوئیدها

این مواد از جمله مواد موثر و مفید موجود در عصاره بابونه هستند که خاصیت تسکین التهاب، آرام بخشی پوست و کاهش خارش پوست سر و تقویت کنندگی مو را به همراه دارند. این مواد همچنین روشن و درخشان شدن مو را نیز به همراه خواهند داشت. عصاره‌ بابونه با خواص ضد التهاب خود در کاهش قرمزی و التهاب پوست موثر بوده و حس راحتی و سبکی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

عصاره گزنه

استفاده از این عصاره سبب تحریک رشد مو، نرم کنندگی، ضد التهاب و کنترل چربی پوست سر (اسکالپ) می‌شود. عصاره گزنـه با داشتن خـواص محرک رشد مو و کنتـرل چربی سر می‌تواند نقـش ارزنـده‌ای در کاهش و توقف ریزش مو داشته باشد.

عصاره نیشکر

وجو این عصاره در کنار عصاره لیمو، حالتی صاف و براق به مو داده و سبب استقامت و نیروبخشی پوست سرو تقویت پیاز مو می‌شود. در نتیجه موهای ضعیف شما مقاوم و مستحکم می‌شود.

عصاره شامپو

عصاره آلوئه ورا

 عصاره آلوئه ورا پیاز مو را تقویت کرده و التهاب پوست سر را کاهش می‌دهد. آبرسانی به مو و نرم کنندگی آن نیز از دیگر وظایف این عصاره مفید به حساب می‌آید. آلوئه ورا همچنین دارای ماده‌ای به نام آلوئس با اثر ضدعفونی کنندگی است و التیام دهنده‌ای قوی به حساب می‌آید.

پروتئین هیدرولیز شده گندم

این ماده حاوی زنجیره‌های آمینواسیدی بزرگ است که با خاصیت نرمی وترمیم کنندگی ساقه مو سبب بهبود حالت و جلوگیری از وز شدن موها می‌شود. این پروتئین از موها در برابرخشکی، شکنندگی و دوشاخه شدن ناشی از آسیب‌های فیزیکی و محیطی مانند سشوار، اشعه ماورای بنفش و… محافظت می‌نماید.

پروتئین هیدرولیز شده ذرت

این نوع پروتئین محرک تقسیم سلولی پوست ناحیه سر بوده و بدین ترتیب موجب افزایش خون رسانی در این ناحیه و تقویت فولیکول‌ها یا اصطلاحا پیاز مو می‌شود. تقویت رشد مو و ممانعت از ریزش آن از اهداف اصلی استفاده از پروتئین هیدرولیز شده ذرت در شامپو‌ها می‌باشد.

گوار

گوار یک نرم‌کننده و حالت دهنده از نوع پلی ساکارید گیاهی است. استفاده از گوار باعث بهبود وضعیت موها و قابلیت تسهیل شانه کردن، کاهش الکتریسیته میان تارهای مو و احساس نرمی و حجیم شدن مو می‌شود.

روغن آرگان

این روغن از هسته میوه درخت آرگان استخراج می‌شود و حاوی ویتامین A، امگا 6 و 9 می‌باشد. روغن ارگان پوست را مرطوب کرده و سبب افزایش خاصیت الاستیته پوست می‌شود. این روغن همچنین مو را آبرسانی کرده و از وز شدن آن جلوگیری می‌کند.

عصاره شامپو

مواد موجود در شامپوهای نرم‌کننده و کراتینه

راز داشتن موهایی سالم، انجام مراقبت‌های روتین و اصولی از آن است. شامپو کراتینه و نرم‌کننده لامینین سبب صافی، تقویت و کمک به جلوگیری از موخوره و شکستگی انتهای مو می‌شود. شامپو‌های حاوی پروتئین‌ها و عصاره‌های گیاهی، کراتین و سرآمید می‌توانند نقش عمده‌ای در حفاظت از مو و پوست سر داشته باشند.

عصاره شامپو کراتین

کراتین نوعی پروتئین است که به طور طبیعی در سلول‌های مو وجود دارد. استفاده از کراتین در ساختار شامپو‌ها سبب سهولت در شانه پذیری مو پس از استحمام، تغذیه و آبرسانی عمیق مو، احیاء و افزایش لطافت و انعطاف پذیری موها، ایجاد شفافیت، لطافت و براقیت مو و ترمیم قسمت‌های آسیب دیده مو می‌شود.

 

سرامید (Ceramides)

عصاره سرامید به طور طبیعی در فیبر مو در قسمت پوست سر وجود دارد. بنابراین نوعی نرم‌کننده و مرطوب‌کننده طبیعی به حساب می‌آید. سرامید موجود در شامپو به ساقه مو کمک می‌کند که مقدار رطوبت و پروتئین موجود را برای مدت زمانی طولانی درون خود نگاه دارد و سبب افزایش نرم کنندگی موها شود.

دی پنتنول (D-panthenol)

این ماده از گروه ویتامین‌های B (B5) بوده و یک عامل مرطوب‌کننده عالی برای مو و کف سر به حساب می‌آید. این ماده به راحتی در پوست سر و فولیکول‌های مو نفوذ کرده و سبب مرطوب و نرم شدن پوست،افزایش بازسازی پوست، درخشش و صافی مو نیز می‌شود.

عصاره شامپو ویژه کودکان و نوزادان

شامپوهای کودکان فاقد ماده نگهدارنده موسوم به پارابن FREE PARABEN هستند. عدم استفاده از پارابن سبب جلوگیری از مشکلات گوناگونی ازجمله سوزش و التهابات پوستی، درماتیت، روزاسه و واکنش‌های حساسیتی شدید درکودکان می‌شود. شامپو بچه لامینین با فرمولاسیونی بسیار لطیف و ملایم قادر است از همان روزهای اولیه تولد نوزاد مورد استفاده قرار گیرد. درجه قلیایی ضعیف در کنارpH مناسب و سازگار با پوست سر حساس کودکان، مانع از سوزش چشم نوزاد می‌شود و ضمن اثر پاک کنندگی مو‌ها، از بروز هرگونه تحریک پوست و چشم جلوگیری می‌کند. این شامپو‌ها همچنین فقدان اسانس‌های مصنوعی که موجب حساسیت‌های پوستی در نوزادان می‌شوند، هستند.

سخن آخر

در این مطلب از وبسایت گل افشان در خصوص انواع اسانس‌های موجود در شامپو‌های تخصصی و عصاره شامپو با شما صحبت کردیم. با توجه به این مسئله که هر کدام از انواع اسانس‌ها برای نوع خاصی از مو مفید هستند، بهتر است قبل از تهیه شامپو در خصوص نوع و نیاز موهایتان آگاه شوید. انتخاب غلط شامپو می‌تواند سبب آسیب به تار مو و پوست سر شما شود. بنابراین این مسئله از اهمیت زیادی برخوردار است.

فهرست مطالب

[vc_row full_width="stretch_row" css=".vc_custom_1493881945773{margin-bottom: -40px !important;background-color: #f9f9f9 !important;}"][vc_column css=".vc_custom_1488538101973{padding-top: 0px !important;padding-bottom: 0px !important;}"][woodmart_brands orderby="" order="" hover="alt" style="carousel" per_row="7" hide_pagination_control="yes" hide_prev_next_buttons="yes" wrap="yes" ids=""][/vc_column][/vc_row]
برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.